با امداد خودرو آبیک نگرانی از خرابی خودرو نداشته باشید.

گاهی بعضی از خدمات مدرن‌تر و جدیدتر چنان در تار و پود زندگی ما عجین می‌شوند که نمی‌توانیم حتی تصور کنیم که پیش از وجود این خدمات زندگی ما چگونه بود. یکی از این خدمات امدادخودرو است. چیزی که تا حدود بیست سال پیش وجود نداشت و اکنون تبدیل به عاملی برای اطمینان خاطر ما در سفر و جاده شده است. البته نه فقط در سفر و جاده، که در خانه، شب و نیمه‌شب، تعطیلات و عید می‌توان از کمک امداد خودرو در داخل یا خارج از شهر استفاده کرد. اکنون قصد داریم درباره خدمات امداد خودرو آبیک صحبت کرده و اینکه برای چه مواردی می‌توان از این مجموعه کمک گرفت.

خدمات امداد خودرو آبیک

از مهم‌ترین خدماتی که از هر مرکز امداد خودرو انتظار داریم، ارسال خودروبر یا یدک‌کش است. ابتدا اجازه دهید که درباره تفاوت خودروبر و یدک‌کش توضیح دهیم. خودرو بر به سیستم و خدمات حمل خودرو با کفی مخصوص گفته می‌شود و یدک‌کش به سیستم یدک کردن خودرو. خودروبر برای خودروهایی که به‌هیچ‌عنوان قادر به حرکت نیستند یا نباید در جاده حرکت کنند ارائه می‌شود و یدک‌کش معمولا برای خودروهایی که دچار نقص فنی شده و موتور آن‌ها روشن نمی‌شود کاربرد دارد.

اما مرکز امداد خودروی کامل و مجاز باید قادر باشد هر دو خدمات را در مواقع لازم دراختیار متقاضیان قرار دهد و تجهیزات و زیرساخت لازم برای هر دو گزینه را داشته باشد. همچنان که ما در امداد خودرو آبیک، هر زمان که شما نیاز به خدمات خودروبر یا یدک‌کش داشته باشید، در خدمت شما حاضریم.

خدمات تعمیر خودرو در محل توسط امداد خودرو آبیک

تفاوت اصلی مراکز امداد خودرو و تعمیرگاه‌های معمولی در امکان اعزام تعمیرکار به محل مورد نظر متقاضی است. این تعمیرکار البته باید متخصص و مسلط بوده و تجربه کافی برای تشخیص مشکل خودرو در محل را داشته باشد. همچنین تجهیزات و لوازم مورد نیاز جهت این تشخیص در اختیار او باشد. تعمیرکار اعزامی با انجام بررسی‌های لازم، مشکل خودرو را تشخیص داده و آن را با انجام تدابیر لازم برطرف می‌کند.

ممکن است خودرو نیاز به تعویض قطعه داشته باشد یا اینکه با شارژ ساده باتری مشکل برطرف شود. اما گاهی اشکال فنی بزرگ‌تری ایجاد می‌شود که تنها می‌توان آن را در تعمیرگاه برطرف نمود. در این مواقع اگر بتوان ایراد را تاحدودی برطرف نمود و مراحل تکمیلی تعمیرات را به داخل تعمیرگاه سپرد، اینکار انجام شده و به مالک خودرو گفته می‌شود که مراحل تکمیلی کار را در تعمیرگاه مرکز دنبال کند. اما اگر درهر حالتی نیاز به انتقال خودرو به تعمیرگاه باشد، از یدک‌کش یا خودروبر کمک می‌گیرند. البته همه این موارد نیاز به تشخیص دقیق و تسلط کامل تعمیرکار با تجربه مرکز مانند تعمیرکاران امداد خودرو آبیک دارد.

خدمات ۲۴ ساعته و شبانه روزی در امداد خودرو آبیک

یکی دیگر از تفاوت‌ها و تمایزهای مراکز امداد خودرو با تعمیرگاه‌های عادی در ارائه خدمات شبانه‌روزی است. یک مرکز امداد خودروی مجاز و استاندارد معمولا در تمامی ساعات شبانه‌روزی و در تمامی تعطیلات آماده ارائه خدمات به متقاضیان است. درمورد این خدمات نیز نمی‌توان محدودیتی قائل شد. همین خدمات دائمی و مستمر هستند که نگرانی از سفر و ماندن در جاده را برطرف کرده‌اند.

نکته مهم اینکه خدمات امداد خودرو تنها مختص به جاده و خارج از شهر نیست و حتی اگر یک روز صبح از خواب بیدار شدید و هنگام رفتن به محل کار خودروی‌تان استارت نخورد، می‌توانید از خدمات امداد خودرو کمک بگیرید. در تماس با مرکز مشکل خود را با جزئیات مطرح کرده و مرکز تعمیرکار مربوط را با تجهیزات ضروری و مورد نیاز به محل اعزام می‌کند. بنابراین با می‌توان گفت، با خدمات امداد خودرو آبیک و دیگر مراکز مجاز و استاندارد در شهرهای بزرگ و کوچک، نگرانی از خراب شدن خودرو در تعطیلات کوتاه و بلند مانند نوروز یا آخر هفته نخواهید داشت.

خدمات ارسال سوخت به محل توسط امداد خودرو آبیک

ابتدا اجازه بدهید که توصیه کنیم تا هیچگاه نگذارید میزان بنزین یا سوخت خودرو یا ماشین شما از سطحی کمتر شود. خالی شدن باک خودرو مشکلات متعددی را برای سیستم سوخت‌رسانی و موتور شما فراهم می‌کند که آسیب دیدن فیلتر سوخت و پمپ بنزین تنها یکی از آن‌ها است. اما گاهی سنسور بنزین یا سوخت شما آسیب دیده و کاهش سطح سوخت را به خوبی اعلام نمی‌کند. یا به‌دلایل مختلف،‌دچار اشتباه محاسباتی شده و در راه بنزین تمام می‌کنید. دیگر نیاز نیست که در کنار جاده ایستاده و از رانندگان دیگر تقاضای سوخت کنید. راه‌حلی که در زمان‌های خلوتی جاده‌ها و در ساعات پایانی نیمه شب و وقت تاریکی هوا معمولا جوابگو نیست.

در این مواقع تنها کافی است که با مرکز امداد خودرو تماس گرفته و تقاضای سوخت رسانی را ثبت کنید. ماموران و نیروهای مرکز در کمترین زمان در خدمت شما بوده و با تجهیزات کامل سوخت‌گیری مشکل‌تان را برطرف می‌کنند. تجهیزات امداد خودرو آبیک برای انتقال سوخت، فرآیند سوخت‌گیری بدون نازل پمپ را ساده و بی‌دردسر می‌کند و اینکار را بدون دخالت انسان ممکن می‌سازد.

مزایای امداد خودرو آبیک در تامین رفاه و آسایش کاربران

باید خاطرنشان کرد که تنها ارائه خدمات امداد خودرو که در بالا ذکر شد کافی نیست و رعایت بعضی نکات و موارد نیز مهم است. نکاتی که می‌تواند بر کیفیت خدمات و تامین راحتی و آسایش کاربر تاثیر بسیاری داشته باشد. فراموش نکنیم که تمامی خدمات امداد خودرو برای تامین راحتی و آسایش هم‌وطنان ما ارائه می‌شوند. بنابراین هرآنچه بر این موضوع تاثیر داشته باشد مهم است. این موارد و نکات عبارتند از:

استفاده از قطعات یدکی اصلی و فابریک

گاهی ممکن است در تعمیرات خودروی خراب نیاز به تعویض قطعه داشته باشد. بعضی از خدمات تعویض قطعه مانند تعویض شمع یا کوییل در محل انجام می‌شود. اما خوب است که در هر شرایط و محلی، مرکز و تعمیرکار امداد خودرو از قطعات اصلی و فابریک استفاده کند. قطعاتی که توسط نمایندگی‌های مجاز معرفی و عرضه می‌شوند. قطعا کیفیت این قطعات بر رفاه و آسایش کاربر تاثیر زیادی خواهد داشت و او را از تعمیرات مجدد بی‌نیاز می‌کند.

ارائه خدمات تنها با یک تماس و در اسرع وقت

خدمات امداد خودرو زمانی بهترین امتیاز را دریافت می‌کنند که در اسرع وقت انجام شوند. یعنی بالافاصله پس از تماس تلفنی و ثبت درخواست امدادرسانی، در کوتاه‌ترین زمان تعمیرکار با تجهیزات لازم در محل حاضر باشد. ضمن اینکه فرآیند تعمیر و راه‌اندازی خودرو نیز با سرعت خوب و مناسب انجام شود.

ارائه خدمات برای تمامی انواع خودروهای موجود در بازار

اینکه مالک خودروی تولید داخلی یا وارداتی یا مونتاژی، بدون نگهداری از پشتیبانی مرکز امداد خودرو از تعمیرات برند خودروی خود از آن‌ها درخواست کمک کند نیز بسیار مهم است. درهر حال هر خودرویی هرچند گران یا ارزان، داخلی یا خارجی، ممکن است در راه دچار مشکل شود. مرکز امداد خودروی استاندارد مانند امداد خودرو آبیک باید بتواند برای انواع برند خودرو تعمیرکار متخصص و حرفه‌ای به محل اعزام نماید.

بهره‌مندی از تعمیرکاران متخصص و حرفه‌ای

تعمیرکار حرفه‌ای و متخصص که به کار خود تسلط کافی داشته باشد برای تمامی مالکان خودرو یک گنج کم‌یاب محسوب می‌شود. مرکز امداد خودرو باید از تعمیرکارن متخصص، باتجربه و مسلط بهره ببرد تا بتوانند در زمانی کوتاه مشکل خودرو را با تجهیزاتی که دراختیار دارند به‌درستی تشخیص داده و برطرف کنند. ضمن اینکه شناخت کافی به انواع خودرو با سیستم‌های فنی مختلف مانند خودروهای دنده اتوماتیک و دستی داشته باشند تا در کار تشخیص مشکل و تعمیر دچار اشتباه نشوند. همچنین باید تعداد تعمیرکاران مرکز امداد خودروی مجاز و مناسب مانند امدادخودرو آبیک زیاد باشد. به این معنی که اگر دو نفر همزمان درخواست اعزام تعمیرکار داشتند، مرکز با کمبود نیرو مواجه نشود.

داشتن تجهیزات به‌روز و مدرت برای تشخیص مشکل و تعمیر خودرو

بهتر است که مرکز امداد خودرو تمامی تجهیزات و سیستم‌های مورد نیاز برای تشخیص مشکلات خودروهای مختلف و تعمیر آن‌ها را دراختیار داشته باشد. ضمن اینکه تعمیرکاران از دانش و تخصص به‌روز برخوردار باشند تا بتوانند از این تجهیزات و سیستم‌ها استفاده کنند. این موضوع نیز هم بر سرعت و هم بر دقت تعمیرات خودرو تاثیر بسیاری دارد و باعث می‌شود که رضایت کاربر بیش از پیش تامین گردد.

به‌طور کلی یک مرکز امداد خودروی استاندارد مانند امداد خودرو آبیک، یک تعمیرگاه به‌روز و مدرن است که می‌تواند خدمات تعمیر و سرویس خودروها را در سطح بالاتری از تعمیرگاه‌های معمول انجام داده  البته این خدمات را درصورت نیاز در محل ارائه کند. این موارد را می‌توان مزایای امداد خودرو آبیک نسبت به دیگر تعمیرگاه‌های خودرو دانست.

سخن پایانی

درنهایت باید گفت، مرکز امداد خودرو آبیک، مفتخر است که اعلام کند تمامی خدمات امداد خودرو را در محدود شهر و جادده‌های مواصلاتی منتهی به روستاها و شهرهای نزدیک به شهرستان به متقاضیان عزیز ارائه کرده و در تمامی تعطیلات و تمامی ساعات شبانه‌روز در خدمت شما عزیزان است. شما برای دریافت این خدمات تنها نیاز به یک تماس تلفنی با مرکز دارید تا تعمیرکاران و متخصصین مرکز در اسرع وقت با امکانات و تجهیزات لازم در خدمت شما باشند.

همچنین ما درصورت لزوم خدمات مربوط به خودروبر یا یدک‌کش را با وسایل و ماشین‌های مخصوص و مجهز به شما ارائه می‌کنیم. ضمن اینکه امداد خودرو آبیک، تمامی خدمات خود را با ضمانت کیفیت ارائه می‌کند و این می‌تواند دلیلی محکم بر اعتماد و اطمینان بیشتر شما باشد.

فهرست
تماس سریع کلیک کنید